Geng Panda Slim

Saturday, November 26, 2011

Perkataan Cuak.


CUAK???  Apa maksud perkataan ni? Aku tak faham.

Tapi ni rasanya yang aku rasa ni. Ha ha ha

Pernah rasa macam aku rasa ni tak.

Korang gaduh dengan seseorang. Or mungkin misunderstood je pon... kunun2 mau merajuk leee... 

Then silentkan handphone. Kononnye xmau dengar sms bunyik. Malas mau layan dan malas nak baca sms mereka yang berkaitan. Tapi kan... tapi kan....

Setiap 3 saat ko p tekan tekan, unlock, lock, unlock handphone tu.

Wahahaha.... mengharapkan sms. Jadik? Kenapa silentkan? Stupidoh? haha

Yang Penting HATI Bah.

14 comments:

dill said...

cuak. oh cuak. oh cuak.

dill.

Jey said...

cuak kah?

dhiera zainudin said...

tu bukan cuak kan?

panda montel said...

@dill haha ko nyanyi ke tu dill?

panda montel said...

@sara pedrosa haha bukan kali

panda montel said...

@dhiera bukan kot hehe aku mana la paham dhiera hehe

Anonymous said...

Haha. Aku baru pandai pakai perkataan cuak sem nih.;p

Hee~ aku xsuka woo tutup nset.;p

panda montel said...

@Nurul Faezah haha ko lagi sandi hahahha... lawak kan? aku tutp tapi then buak balik lol kan? haha

Anonymous said...

Haha. Aku paling xsuka woo voicemailbox.;p

panda montel said...

@Nurul Faezah ko memang ba kan... suka aniaya org hehhehe.... kredit tu weii kesimpulannya ko jgn bagi aku number ko. nnt aku pun jadik mangsa haha

Suara Kalbu said...

Hihihihi..benci tapi rindu

Shila said...

aku penah buat...


peanh buat...

serius...!!


hahahaha...

panda montel said...

@Suara Kalbu hahaha memang ba kan. trip sje tu hehehe

panda montel said...

@missSenget ko memang la weiii sama senget dengan aku ni kannn hehe

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91