Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Saturday, November 26, 2011

Perkataan Cuak.


CUAK???  Apa maksud perkataan ni? Aku tak faham.

Tapi ni rasanya yang aku rasa ni. Ha ha ha

Pernah rasa macam aku rasa ni tak.

Korang gaduh dengan seseorang. Or mungkin misunderstood je pon... kunun2 mau merajuk leee... 

Then silentkan handphone. Kononnye xmau dengar sms bunyik. Malas mau layan dan malas nak baca sms mereka yang berkaitan. Tapi kan... tapi kan....

Setiap 3 saat ko p tekan tekan, unlock, lock, unlock handphone tu.

Wahahaha.... mengharapkan sms. Jadik? Kenapa silentkan? Stupidoh? haha

Yang Penting HATI Bah.

14 comments:

dill said...

cuak. oh cuak. oh cuak.

dill.

sara pedrosa said...

cuak kah?

dhiera said...

tu bukan cuak kan?

Wen said...

@dill haha ko nyanyi ke tu dill?

Wen said...

@sara pedrosa haha bukan kali

Wen said...

@dhiera bukan kot hehe aku mana la paham dhiera hehe

Nurul Faezah said...

Haha. Aku baru pandai pakai perkataan cuak sem nih.;p

Hee~ aku xsuka woo tutup nset.;p

Wen said...

@Nurul Faezah haha ko lagi sandi hahahha... lawak kan? aku tutp tapi then buak balik lol kan? haha

Nurul Faezah said...

Haha. Aku paling xsuka woo voicemailbox.;p

Wen said...

@Nurul Faezah ko memang ba kan... suka aniaya org hehhehe.... kredit tu weii kesimpulannya ko jgn bagi aku number ko. nnt aku pun jadik mangsa haha

Suara Kalbu said...

Hihihihi..benci tapi rindu

missSenget said...

aku penah buat...


peanh buat...

serius...!!


hahahaha...

Wen said...

@Suara Kalbu hahaha memang ba kan. trip sje tu hehehe

Wen said...

@missSenget ko memang la weiii sama senget dengan aku ni kannn hehe

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91