Geng Panda Slim

Thursday, August 19, 2010

saya pernah di anggap keluarga olehnya

saya masi ingat segala kebaikan dia dah buat dengan saya. saya amat merindui dia sebenarnya saat ini. saya mengaku saya salah dalam hal ini.

ku berharap memaafkan itu tidak sukar bagi mu
saya tau saya patut minta maaf dengan dia tapi saya segan. sebab dia sendiri telah menyatakan bahawa "jangan hubung mereka lagi" yaa mungkin betul katanya. saya ni selalu menyakitkan hati mereka. saya tidak boleh dipaksa memilih di antara mumy saya dengan org lain. syaa tetap akan pilih mumy saya walau seteruk mana pun mereka mendidik dan menjaga saya tapi saya tak akan berdiri di sini seperti ini kalau bukan kerana mereka.
saya cuma mahu dia faham dan mengerti bahawa saya tidak mampu mengatakan tidak bagi setiap permintaannnya yang dia ajukan kerana apa? kerana permintaannya itu tidak releven bagi saya. saya sudah sering makan hati dengan mereka.
saya bukan la org yang senang untuk beradaptasi dengan kemewahan yang ada di depan mata. keselesaan saya adalah bersama keluarga saya yang serba miskin di kampung.
jadi saya minta maaf untuk segalanya...
suatu hari nanti saya harap kita akan berjumpa semula.

keluarga itu mungkin sudah melupakan saya tapi saya sama sekali tidak. saya tak akan melupakan keluarga itu....

hanya doa yang mamapu saya sampaikan kepada mereka. semoga Tuhan memaafkan saya seperti saya memaafkan mereka. AmEN!!

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91