Geng Panda Slim

Thursday, August 19, 2010

Kesian La Ngan saya Air Asia. :)

Hmmm tadi saya tengok2 la ticket ni. memang la. Da nama pun pelajar kan… dari sabah pula tu… Sekolah d mana? D semenanjung… kalau balik naik apa? Heee kawan2 d semenanjung boleh la naik bas ke, train ke, kami ni naik belon kata org swk. Aahh belon? Apa tu kata org smjng? Hehehhe sabah pla panggil aeroplane… kelas sket… hehehhehe eh tak de la. Merapu pula..
Tadi tengok la website air asia ni… huuu kesian beb… punya excited tengok  sebab promotion RM1. Domestic pula tu. Hahahaha tangan pla cepat2 mengklik.. kikikikikiki… tapi keputusannya… menyedihkan…….
tengok ni...
tengok la yang saya bulatkan tu.......

huuu sedih sangat2 tau.. tengok tu....RM7.00 tau.. penerbanagn dari  KL ke..... tapi sedihnya takda ke KK susah btul nak tengok penerbangan ke KK ada promosi sampai macam tu punya harga....
lagi saya turun bawah maaa tengok2 kan... hehhe
huuuu

ke tempat lain best... ada yang murah... tapi ke KK ni satu2nya yang tak ada. ingatkan nak beli untu cuti sem pertengahan tahun depan tapi tak dapat2... uwaaaaa...... 
bestnya kalau ada anak raja datang tolong belikan aku tiket.. hehehhehe
heee nak ninjau tempat len pla...  
kebelakangan ni suka sangat nak meninjau dalam internet. heheehehhe


0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91