Geng Panda Slim

Monday, August 16, 2010

people people people people people people people people people people people people people

Recently, so many people ask me about myself….
Soalan-soalan mereka kadang2 membuatkan saya tertekan juga. Kenapa saya berubah? Kenapa saya tak lagi macam dulu? Datang dalam sesuatu perkumpulan? Well, Tuhan maha mengetahui jawapan untuk semua itu, saya rasa saya tak perlu perjelaskan kepada semua orang kenapa saya berubah. Tuhan lebih memahami dan mengerti.
Untuk apa saya melayani jika hati saya tidak sepenuhnya berada dalam persekutuan? Untuk apa saya memperhambakan diri kepada ibadah pelayanan andai saja di luar sikap saya seringkali mungkin menyebabkan orang lain tersandung? Bukan, bukan maksud saya menghakimi orang lain tapi ini soal diri saya sendiri. Berikan la segala pelayanan kepada saya bila saya bersedia. Nescaya saya akan lakukan lebih daripada yang di perlukan seperti saya berada di SIB Likas dahulu.
Satu lagi jan la paksa dan perbuatan saya untuk Tuhan adalah sesuatu yang bukan di paksa-paksa tolong la… saya bukan emlayani kena kehendak masnusia… tapi jika saya salah dalam persepsi saya ini, maafkan saya dan berikan saya waktu. Jangan ditanya lagi eknapa. Jangan d SMS lagi buat itu ini sebab saya memang tak akan buat dan tak akan datang. Maafkan saya.
I hate when u people keep asking me why? Why? Why? Why? And Why? Wah, feel like headache oredy in my head eh… people.. stop it k.. I can’t stand it anymore… sudah la tu……………
Please stop it…

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91