Geng Panda Slim

Sunday, December 21, 2014

Punca Kepala Kepala Terasa Berat Selepas Bangun

Dah bersawang blog tak berupdate. Pagi Ahad yang indah ni sungguh menduga aku... apa tidaknya... bangun-bangun je pagi ini... kepala berat sangat... beratnya tu sampaikan kalau aku teleng kepala senget sikit ke belakang ke... depan ke... confirm aku boleh tumbang.

Bayangkan situasi tu... dan aku kena dukung budak kecik Leona ni. Risau dia terlepas je dari grip tangan... ye lah kan dengan kepala berat. Tak sakit pun cuma berat.

Punca? Tidak cukup tidur kah?.
Rasanya semalam Leona tidur dengan nyenyak. Adalah beberapa kali dia merengek minta susu... nak kata lewat tidur? Aku tidur pukul 11 kot semalam. Kira awal la tu...

Takkanlah kot... hahaha. Sebab semalam suami tidur kat lantai. Haha... sebab bila dia masuk bilik... katanya katil penuh dengan aku dan Leona aje... hahaha... so kira first time suami tak de kat sebelah..😜😜😜. Lol.

Tapi takkan kot...fikir-fikir punya fikir... dan aku dapat jawapannya....

Pasal apa? Aku sendiri sengaja cari pasal. Semalam aku layan Running Man kat YouTube dengan menggunakan Handphone saje... amik ko... kalau setakat 30minit okay la kot... ni aku habiskan 3 series Running Man. Skrin Handphone kan kecil. (Samsung S5). Tengok pula dalam gelap sebab Princess Leona ni memang ikut perangai aku... asal pasang lampu je confirm dia bangun dan tak bileh tidur...

Taubat dah lepas ni... tak nak tengok dah movie kat phone? Hahahha entah lah... tengok juga kot tapi bukanlah 3 jam lebih terus. Mampus...

1 comments:

Anonymous said...

Hai sis wen. Lamanya tak jln sini. Hee. Uishh gigih nye layan rm 3 jam kat hengpong. Bahaya tuhhh

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91