Geng Panda Slim

Wednesday, December 10, 2014

PRE -Review Baby Bullet Baby Food Processor

Beberapa hari lepas aku shopping lagi kat lazada. OMG. Jangan kata aku boros ye. Aku beli keperluan anak. Tu pun selepas didesak suami untuk beli juga baby bullet tu. Senang kerja aku nanti katanya. Mana lah tahu aku tiba tiba terbusy amat kat rumah ni.

♡♡Baiknye suami aku kan kan kan... love u encik Gab... (mata kelip2)

Okay aku berjaya beli babby bullet tu dengan harga RM70 sahaja. Di Lazada.com. shopping mall online. Hehe...

Bila baby bullet tu sampai... aku test semua... terutamanya storage tu. Aju try pusing date dial tu.... sebab aku baca review kata ketat nak pusing. Tapi yang aku dapat ni... syukur.. semua mudah je nak pusing pun...

Ada juga yang komplen pasal pisau grinder tu tak ada suis on/off. Hello cik akak... ko baca tak kat manual dia... memang tak ada... lain kali baca dulu okay... thats fine for me... sebab aku beli pon RM70 je kot... so nak operate benda ni kena tekan badan blender tu...

Komplen lain yang aku baca adalah tray untuk sejuk beku pure tu xada penutup. Hurmmm senang je nak setel sebenarnye.. ko beli la container yang ngam2.. masukan bekas tu kat situ... nak seribu daya... tak nak seribu dalih okay....

Ada juga yang kata... tak boleh nak blend lama2.... kalau tak nanti keluar bau hangit. Dalam manual book dia... dia dah kata dah... seminit je per-blend... ape susahnye? Lagipun baby punye food ni ko oena steam or rebus dlu la hehe

Baca lah dulu okay....dan dan dan kenapa la main pakai je terus tanpa baca manual yang cute tu... aku heran betullah. Hehe....

Tak sabar rasanya nak buat puree macam-macam untuk Leona @ Nana... dia sendiri aku tengok dah tak sabar nak makan. Badan dia makin kurus aku tengok... mungkin sebab keperluan dia dah meningkat. Susu badan sahaja dah tak cukup. Moga aku rajin serajin rajinnya buat puree pelbagai untuk dia...

Lagi 16 hari. Sabar ya anakku.  Nampak aku makan kari ayam dengan nasi pon dia nak... sikit lagi aku nak suap dia makan. Haha

Saya agen shaklee

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91