Geng Panda Slim

Saturday, December 6, 2014

PEMBUATAN Nugget

Nugget? Saya bukan penggemar Nugget. Tapi pernah juga makan sesekali. Dan selepas apa yang saya perolehinpada hari ini.. saya tidak mungkin akan memberikan nugget kepda keluarga saya... ughhhh....

Menurut SURI DAMAN. 
Menurut pemahaman saya... beliau ini adalah pelajar dalam bidang pemakanan.

Beliau dan beberapa orang rakannya telah membuat tinjauan terhadap pendapat dan reaksi orang ramai akan makanan segera 'nugget' ni.

"Diperbuat daripada segala sisa lebihan ayam seperti bahagian kepala.. organ dalaman... kaki dan tulang tulang ayam... di hancurkan dan di jadikan nugget... no waste:

Sampai part tu aku dah ughhhhh..... sampah rupanya nugget ni... sama kes la dengan sausage.... ughhhhh.....

Jadi terpulah pada anda kalau masih nak makan nugget ni selepas ni...(rujuk screenshot untuk lebih lanjut mengwnai ulasan Suri Daman)

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91