Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Thursday, December 4, 2014

Kenapa anak aku selesma...

Aish.....
Geramnyaaa
Aku sangat tak suka dengan orang yang merokok. Syukur lah suami aku dah berwnti merokok.

Asap rokok yang ada kat rumah sekarang ni buat aku benci... kain yang aku jemur semua bau asap rokok nanti. Padahal bolwh je merokok kat luar rumah... dah lah aku ada baby kecil. Dan aku mahu jaga dia daripada asap rokok selagi dapat. Tambahan lagi paru parunya belum matang...

Aku yang dah besar ni pun boleh sqkit bila hidu asap rokok... ni kan pula anak aku yang baru berusia 5 bulan.

Sabar je la... orsng yang tak ada fikirqn untuk orang lain memang gini.

Sakitnya hati...

Dah lah hari tu kena cium ngan pompuan indon... sjang ni pula anak aku terpaksa sedut asap rokok... haih.....  aku kena makan vitamin 2 dua biji ni... harap anak cepat sihat...

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91