Geng Panda Slim

Saturday, December 13, 2014

Promosi Christmas Di Sogo Shopping Complex

Semlam aku plan dah.. nak melawat tempat kerja lama sambil bagi mereka tengok baby aku. 😁

Taaaapiiiiii....

Aku ada agenda tersendiri...

Sebaik siap uruskan Anak aku yang di kasihi...
Aku bersiap secwpat mungkin sebab aku nak singgah Sogo dulu. 12 minit je pun dari rumah nak ke Sogo. Bukannya jauh pun...
Tapi malas ru nak pegi sebab sales hujung tahun ni memang ramai lah ke sana...

So aku plan nak datang sebaik kedai bukak. Hahaha... tapi sudahnye aku ke sampai Sogo 11.00 am lebih lebih... Harharhar....

Aku cepat-cepat menyopping... sebab nanti orang makin ramai... and yes.. tak sampai 30minit... ruang semakin sempit dan panas... arghh... Nana dah start tidur. Budak ni memang gemar tidur kalau berjalan... dan memang dah time tidur dia pun....

Aku grab aje mana-mana yang sempat...
Niat hati.. nak beli jumper je... sebab jumper Nana sakng ni yang Cuddle Newborn... kalau pakai sure kaki tak boleh nak lurus sebab da pendek. Hahaha...

Nak beli banyak tu aku tak nak... budak cepat membesar kot.. Nanti rugi banyak...  banyak baeang keperluan nana yang lain yang aku kena fikirkan...m hehe...

Dah menyoppinng... aku segera keluar dari Sogo.
MAK AIH.... MAKIN RAMAI....

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91