Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Wednesday, December 3, 2014

Rasa Tak Selesa

Bukan aku nak menyombong. Tapi korang nilai je la sendiri...

Kejadia berlaku semalam.... aku keluar nak beli coklat Cadbury... terliur tengok blogger makan coklat tu haha...

Aku masuk kedai cina... mungkin sebab anak aku ni boleh tahan kot comel dia... semua terpikat...

Kat kedai ni aku memang rapat dengan bos Cina tu dan dia memang sukakan Nana...  Tp yang aku tak selesa tu bila pekerja dia lebih sudu dari.kuah.... (err betul kr tak aku x tau naa)

Aku tahulah dia geram kat baby kan....
Aku bukan tak bagi pegang pun cuma tangan dia hitam dengan habuk kot.... lepas tu yang aku paling panas hati...

Boleh dan berani sungguh dia cium anak aku. Kalau tangan ka kepala ka tak pa... ni cium Mulut anak aku!!!

Aku sempat jeling bos cina tu da  dia pun ternganga juga tengok pekerja dia begitu berani. Aku terus brambus dari situ.... sekarang ni nana selesma.... sedih sangat... walaupun tak teruk... tapi mesti ada kena mengena denga  pompuan indon tu.

Aku usahakan telan vitamin c dua biji setiap pagi dn petang. Mudah mudahn selesmanya berkurang.


1 comments:

Jj said...

adeh...berani jg tu pekerja p cium baby ko ah...

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91