Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Monday, December 19, 2011

Pernah Suatu Ketika dahulu...


Pernah tak anda....

Stress tapi masih senyum?
Ketawa terbahak2 tadi dan kemudian menangis?
Senyum sepanjang ari dan malamnya stress?
Menaip tapi tak jadi2?
Heeeeeee selalu je aku senyum skang ni.
Selalu je aku berfikir,

What if.... and what if... and so what if...  (kha kha kha)

Aku juga pernah jadik separa dewasa..(aik larik topik)
Dan sekarang ni aku in proses jadik budak balik. Miahaha....

Okey sekian.. tu je...

p/s: kepala aku pening la. Keja tak start lagi. Tapi aku masih senyum. Thanks to my Mr. Forever. I hate u Too Darling.


Yang Penting HATI Bah.

7 comments:

dill said...

haha. tau perasaan tu.

i hate you too, wen :P

dill.

fiezah91 said...

errr ko nak jadi budak baik?selama ni jahat meyh.hahaaha

Wen said...

@fiezah91 ade aku ckp nak jadik Budak Baik ke? aku tulis "Budak Balik" laaa baca bebetul beb.. haha

Wen said...

@dill :p yeahhh dill hate me too.. thansk dilll hehe

dhiera said...

erk, wen~ nape saya rasa macam tak faham ea?

apik pehe said...

huhu..tiba2 nak "hate"..larikkk

missSenget said...

wen..

ko mcm da berada kt dunia lain..

balik laa semula wen..

wakakaka..

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91