Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Saturday, December 24, 2011

Gian Aku Dengan Kerja Ni.

Susah bila dah minat dan dah hobi, 
Bila gian dah datang nak edit picture.
memang aku tak boleh nak kata apa.
Aku memang kena buat juga Keja tu. kalau tak aku takkan tenang.
and hasilnya... Not bad to Me. :P


Okeh, aku tau aku nampak macam iklan kan Colgate. 
Tapi aku suka sangat pic ni. Nampak Natural gitu ( amboi puji diri Nampak) 
Ni la Kerja Aku seharian. memang nak kena dengan Mr. Kame. :P


Peeepsssssssss....... exclusively!!!
For the 1st time muka 'SOLO'  Mr. Kame  kuar dalam PandaMontel kan? 
Pic ni nampak sangat Mr. Kame dengan badannya yang agak Susut banding 8 tahun Lepas. 
Diet Ke Du? 

Okeh... sila komen....dan kalau ada ilmu tambahan sila la kongsi yeee... 
jangan nak tamak sangat. Ingat, ilmu tu tak leh kedekut, nanti mati ilmu tu (Wenwink, 2011)

P/s: practise Make perfect. Right?
Yang Penting HATI Bah.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91