Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Sunday, December 25, 2011

MERRY CHRISTMAS ALL

 kredit to mr google

 For all my friend yang sambut natal... 
panda Montel mengucapkan selamat hari natal 2011 dan tahun baru 2012.
Sedikit luahan untuk natal tahun ni. PandaMontel keseorangan. Terasa ada sedikit kesedihan dalam diri ini.rindu dengan keluarga yang begitu jauh terasa kali ni. 
Sudah berkali2 aku tahan ati dari menangis. 

Syukur la ada teman2 FB yang menghibur ati ni... dan ada mr. kame. walupun xdapat bersama2.. tapi sekurang2nya sudah cukup hibur hati.... asggnment masih menunggu aku. 

BE BLESSED Everyone. GOD Bless YOU!


Yang Penting HATI Bah.

11 comments:

Just said...

Merry Xmas Wen!! Jgn sedih2 ba. Time study d rantauan mmg gini la selalu. Banyak yg termiss tp nnt ganti blk aa.. :)

dill said...

sambut dengan hati penuh rasa kasih sayang, wen

dill.

Apik Pehe said...

huhu..ucap tak salah..tapi niat tu kena jaga..huhu

Wen said...

@Just itu la sis... memang la mcm ni kan kalau d perantauan.... apa pun thanks arrrr

Wen said...

@dill pesan ko ni macam pesan boyfren aku la dill hahaha

Wen said...

@Apik Pehe err apik... wen kurang faham. agaknya ada mis understood d sini. ehehe.. FYI wen memang kristian dan sambut natal. :P

Apik Pehe said...

hehehe..maaf wen..apik tak sengaja..

Pen MErah said...

merry xmas wen. :D

Wen said...

@Apik Pehe hehe tak peee :P hehe

Wen said...

@Pen MErah tengkiu akak anne

dhiera said...

macam mana dengan sambutan natal kamu wen? tak pergi mana2 open house?

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91