Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Sunday, December 11, 2011

Buat Pertama Kalinya.

Ni adalah rewards untuk diri sendiri.
So, akhirnya aku berjaya after did so many try and error. 
Nget nget: i did it beb. hhehe
Yang Penting HATI Bah.

8 comments:

dill said...

cantik sangat!

dill.

fiezah91 said...

tahniah. tapi tetap tak caya ko buat.haha

dhiera said...

cantik la wen... tutorial plss cikgu!

Wen said...

@dillThanks dilll hehe...ko memang kawan baik aku hehe

Wen said...

@fiezah91erks ko ni kan memang la.... ko nak aku tunjuk video ke? nnt aku hapload haha...

Wen said...

@dhiera cntik keee? :P bese je laaa dhiera. sy nak belajar buat bunga yg dhiera pakai untuk tunang hari tu hehe

missSenget said...

weewit..

kolorful..

nnt letak daun pulak..baru lengkap..

Wen said...

@missSenget nget nget sy tak pakar lagikkkkk kena study dengn tok guru @missSenget

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91