Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Sunday, December 18, 2011

Cantik Kan?

Cuba perati tol2 pix ni..
Nampak laen kan?
pic ni bertajuk "Kita Bersaudara"
dan aku godek dari FB kawan aku tadi. 
Aku nampak apa memula tadi? 

Hehe aku nampak cahaya kat tengah2 tu... aku ingatkan lampu...
siyesly aku ingatkan lampu... 
tapi 2nd time tengok baru nampak kaki2 mereka. 

P/S: terfikir.... what was they tried to deliver with this picture?

Yang Penting HATI Bah.

12 comments:

~cik una~ said...

cantik3// hehe... unik.. ^_^

dill said...

oh. guwa terus nampak kaki. hoho

dill.

sara pedrosa said...

nice one!!

apik pehe said...

huhu..pertama kali apik tengok ingatkan bunga..hehe

dhiera said...

dorang ni mesti kawan baik~ tapi serius cantik wen!

Wen said...

@~cik una~ hehe unik kan?

Wen said...

@dill mata ko takyah ckp la beb hehe

Wen said...

@sara pedrosa ya really nice for me

Wen said...

@apik pehe tulah kan apik. macam bunga sekuntum

Wen said...

@dhiera heee tu psl la dhiera memang cantik kot... hehe

fiezah91 said...

aku dah komen kan tadi?masuk ke tak dalam komen ni ek?haha

Wen said...

@fiezah91 cesss mana komen hang> ni je atu je kottt hjaha

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91