Geng Panda Slim

Tuesday, November 11, 2014

Product Bayi Teddie Cosway

Beberapa hari lepas... office mate husband tanya berkenaan product yang aku guna untuk Leona's Grooming. Katanya anaknya gunakan product Jhonson & Jhonson... tapi nampak.macam x serasi... kulitnya ditumbuhi ruam... kalau memang kulit bayi serasi jangan la di paksa...

Aku memang tak pakai produk Jhonson... aku pakai produk Cosway... yang brand teddie tu... memang murah dan besar pula tu... bedak yang diguna pula bukannya talkum tapi pure constarch..

Sampaikan kalau bedak tu terkena kat tuala baby yg putih... memang color towel tu jadi kekuningan kalau lambat nak basuh.... jadi kuning sebab bedak daro tepung kan....bukan susah pun nak remove stain tu... basuh je...

Ruam Leona cepat je hilang dengan product ni... semua ada... bedak.. lotion... head to toe wash pun ada....dari baby...toddler to kids... dari regular ke special or advance utk bayi yg berkulit sensitif.... Jenama Teddie ni free paraben tau...

So aku suggeatkan product ni pada office mate husband aku... dia minta kami belikan... hurmmm dan c husband pun pegi lah beli... xpa... demi kulit anak dia .. kita memberi dengan ikhlas....

Harap kulit anak dia akan semakin elok nanti....



SHAKLEE Suplement terbaik Tanya saya anything dan saya akan jawab setiap persoalan anda… boleh email: wen25cyanor@gmail.com/ Facebook: https://www.facebook.com/wen.wink ataupun boleh weechat ID: wenwink_gab.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91