Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Thursday, December 13, 2012

Buah Tarap Kerinduan Ku



Hari tu tanya dengan kawan-kawan dari semenanjung nama buah ni. then they semua tak tahu. kesian aku. nak makan buah ni tapi aku tak tahu namanya kat sini. wakakaka....  finally jumpa juga nama buah ni. harap selepas ni boleh mencari buah ni di Peninsular ni. 


Yang Penting HATI Bah.

6 comments:

krole said...

wuahhh buah tarap my fevret to...kalo bat cucur pergh!!!

Cik Bib said...

buah ape ni Wen?
nangka? cempedak? durian belanda? hikss...

Just said...

Owhh tempunik ka pula nama KL dia. heheheh... blm pernah la jumpa d sini.. jeles betul tgk kwn2 d fb post gmbr tarap! wuarghhhh

Wenwink Kidu.Duki said...

@krole ya krole... sa suka btul makan ni. tp sudah lama nda makan. rasa dia pun sudah sy lupa. yg sa ingat... tarap ni sedap. tu ja hehe.

Wenwink Kidu.Duki said...

@Cik Bib dah terang terang ade tulis kat citu kak bib sayam bayam. hehehe

Wenwink Kidu.Duki said...

@Just itu la ba sis.. huhu memang bikin jeles ni. huhuhu

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91