Geng Panda Slim

Sunday, October 17, 2010

Terluka lagi...

sakit hati sa oooo

rasa menyesal pula p tanya..
malu pun ada... mcam sa ni yang terhegeh2...
padahal sa cuma cuba berbaik2 sja.

Ya bapa jika ini adalah petanda MU dan berikan saya kekuatan melaluinya..
bapa sa minta KAU buat yang terbaik. andai memang bukan ini Rancangan MU... Then saya mohon BAPA agar Kau hilangkan segala kesaitan Hati yang ada...

Berikan hati yang tidak telalu terluka pada pihak yang lain supaya andai perpisahan yang terjadi... semua pihak akan berbahagia dan menikmati kehidupan yang kau aturkan...
jika saya salah dalam meilai dia dan mereka, ampuni saya dan kembalikan saya pada posisi keadaan saya yang sebena2nya...

BAPA saya insan lemah dan saya tidak tahu apa harus saya lakukan untuk keluar daripada permasalahan ini.

Bapa saya mahu berdoa bapa.. bantu saya keluar daripada permasalahan ini sekali ini. dan untuk yang seterusnya bapa berikan saya keteguhan hati untuk menanti kasih yang terbaik daripada MU. Tolong ya Bapa. AMIN

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91