Geng Panda Slim

Monday, October 18, 2010

Family Tercinta

Pagi sya dok bangun2 je saya selongkar laptop ni… cari gambar2 family… tiba2 rasa terlalu rindu dengan mereka. siap dengan video lagi saya selongkar da rindu tahap gaban..(huhuhu) tambah2 hujung sem ni aku tak blik coz dah terjanji dengan HEP untuk keja under dorang as opiser may b.. hehehesabar je la…
betapa naivenya kampung sya. Ini jalan masuk ke kampung... Gov  bangkit dan dtg sendiri ke kampung saya baiki jalan tu.

hehe... actually saya sangat tertarik ngan nenas tu...

hah tengok.. nenans ni sangat besar beb...

Dulu tem nak balik smnjng pada 30.hb tu saya di hantar oleh mumy, ika n mama.. sedih juga coz terasa sangat akan berjauhan. Walaupun dah banyak kali saya balik and pergi, but still cant stay dat moment.. mumy… sy tetap nangis beb.. tengok mumy pon sedih juga. Sangat2 sedih  nak tinggalkan mumy.. masih banyak hal yang saya nak buat d kampung….nak buat dengan mumy masa tu…  but apa pun teruskan perjalanan juga. Sapa nak bagi duit beli tiket len kan? Hehehe
Sempat posing dengan keta kancil yang sy sewa... huhuhu

aik mami? ciplak gaya saya ka? heheh ^_^

Cantiknyaa adik ku d pic ni.... ( Ika, mama & mumy)
 
Sedih la juga coz kali ni c gapa x bagi saya duit walau se sen pun. Tapi tak pa la. Mungkin tu lebih baik… berdoa saja dan HALELUYAH… kata anak TUHAN kan?
Well since saya ada kamera ni, saya tak pernah g mana2 tanpa camera. Hohohoho…
So dalam sedih2 tu sa tetap ambil gambar kenangan bersama family… sudah jadi kemestian dan kegemaran saya yang baru untuk bergambar… sangat puas hati bila kita dapat angle yang terbaik sbnarnya.. woahhahahaha….
Mumy pun nampaknya da terjangkit dengan hobi baru aku ni. lihat sajalah posing2 dia dalam gambar2 dia ni… hehhehe
hahah sempat mumy p posing tem da dekat nak check in lugage... hehehhe comel la mak...

wakakakaka siot adik ku ni.. ikan tu ikan pew deq?

the family that i wondered the most happiest moment
mum, adui rindu sangat ooo dengan semua ni...
saya balik t jangn pla korang x bg sa mknan2 ni suma k... hehehhe

Made by wenwindawink

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91