Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Sunday, October 24, 2010

Kawan2 sebilik yang sot2

CaRol Christmas

Carol  & xiang Ying

pembulian yang ku tak ingini sama sekali.... 

CaRol Christmas ketika c aleng sdang tidur...kesiukan bermimpi2, terhidu keharuman bunga yang mengasyikkan..dengan muka yg sangat polos seakan keanak-anakan....terasa mcm sa mau p ganti sja keharuman bunga tu dengan taik ayam yg busuk...sapat ko bangun..kita pigi joging..hahaha

54 minutes ago · · · See Wall-to-Wall
  • CaRol Christmas likes this.
    • Wen Winda Wink sot2 betul ni anak ooo tandang busl ko yang kanan tauu biar bengkak sebalah haha
      19 minutes ago ·
    • CaRol Christmas hahaha..sapa jg suruh ko..kasi jeles sia..sa tidur d lantai n d katil xnyenyak..ko tidur kejap jak mengampai..hahah
      16 minutes ago ·
    • Wen Winda Wink hahaha sa nyenyak sbb pa? sa baca sket je trus sa nda jadi baca pemalas.. hahaha
      15 minutes ago ·
    • CaRol Christmas hahah ubat tidur yg paling mujaranb tu aleng...kalah2 pil kuda tu tau..:P
      13 minutes ago ·
    • Wen Winda Wink ‎:) jadi ko jeles? ko tulung sa baca la kalau macm tu hahahha sok ko sms jak jwpn ma sa
      12 minutes ago ·
    • CaRol Christmas cis.....mana blh....copy sja p pendrive pastu cucuk d hidung pastu transfer p otak..hahahah cara paling mudah...
      9 minutes ago ·

 ***********************
pembulian kedua.... jahat....


CaRol Christmas Dear My Lovely Rumate Wen Winda Wink and Xiang Ying ....Jam Berapa kita Mau P Joging Ni...Sa Semangat Berabis Ni...Berapi-Api sda kaki Sa Mau Berlari...Awas Ar kalo Nda Jadi..Sa Terajang Kamu Pakai kaki Sa Yg Sdg berapi2 Ni..ekekeke
about an hour ago · · · Remove tag
  • CaRol Christmas likes this.
    • Xiang Ying ahahaha, tunggu mak wen bangun dulu...XD
      about an hour ago ·
    • CaRol Christmas itu la tu...Ni la Orang Tua Ni....suka tidur petang2...hihihihi
      about an hour ago ·
    • Xiang Ying ahahaha...
      about an hour ago ·
    • CaRol Christmas mak ying..cuba mak ying p terajang dlu mak wen 2...biar dia bangun cpt...tak apa kalo kena cop derhaka..bukan slalu..skali sekala saja...
      about an hour ago ·
    • Xiang Ying xnak lah... kamulah yg terajang dia.... saya tengok je cukup... XD
      about an hour ago ·
    • CaRol Christmas mati kita madu ying..kalo mak winda nampak ni..kena sula kita then kena buat sate......hahahaha
      about an hour ago ·
    • Xiang Ying aah lah... so kena bunuh mak wen dulu sblm dia bangun dan nampak ni...ahahahahaha
      59 minutes ago · · 1 personLoading...
    • CaRol Christmas wahahahah..kejamnya madu sia ni...lebih kejam dr sa...bah tugas tu sa serahkan kepada mak ying tuk selesaikannya...sa tukang tengok saja...:P
      56 minutes ago ·
    • Xiang Ying xnak lah, saya cadang je.... XD
      54 minutes ago ·
    • CaRol Christmas hehehe..tp bersiap sedia la kita ying..nda lama lagi mak winda nak bangun....cpt cari alatan tuk melindungi diri masing2..hihihih
      53 minutes ago ·
    • Xiang Ying nak cari alatan ape ye? xpelah, nnt sembunyi kat toilet je lah.... XD
      51 minutes ago ·
    • CaRol Christmas paling sesuai kasut n stokin yg busuk d luar rumah kita..hahahah jangan ko ying biar lubang cacing dia cari kita..eheheheheh bila la mak ni nak bangun..cam nak gigit saja dia...
      49 minutes ago ·
    • Xiang Ying hahahaha, pegi lah gigit....sy sokong kamu... XD
      47 minutes ago ·
    • CaRol Christmas hahhaha..sa tau..cub akita kasi mati kipas kejap..konform dia terbangun tu..hahahahha ying penjahat..
      45 minutes ago ·
    • Xiang Ying ok.... jom tutup dan keluar....XD
      41 minutes ago ·
    • CaRol Christmas hahahha..ok2...btul2 ni tau...:D
      40 minutes ago ·
    • Wen Winda Wink oooo panadai kamu ar.. ba p la kamu dua skang
      38 minutes ago ·
    • Wen Winda Wink mcm baru hari ni saya tidur petang lama tau..
      37 minutes ago ·
    • CaRol Christmas aleng:heheheh ni plan c ying mau sabotaj ko..ehehehhe bah jum p joging....
      35 minutes ago ·
    • Xiang Ying xyah tutup pun dia dah bangun....XD
      ala, fitnah sy pula.... tengoklah siapa yg start dulu... ahahahaha...
      34 minutes ago · · 1 personLoading...
    • CaRol Christmas hahahaha...aik tengok la komen d atas....:D siap mau bunuh sblum tebangun..hahahaha lucu2..:D
      32 minutes ago ·
    • Wen Winda Wink hahhaha panas g tu d luar.... jam 6 la..... sukup la kulit sa ni terbakar.. kalau kamu mau p la kamu dulu...
      30 minutes ago ·
    • Xiang Ying ahahaha... ade org kakinya dah berapi...XD
      30 minutes ago ·
    • CaRol Christmas aleng:orait jam 6 kio....sia btul2 smangat ni...
      ying:hahahah btul2 ada apa2 sda ni tp mcm mau hangus jd abu sda ni tau...
      28 minutes ago ·
    • Xiang Ying oyeke? mak pegi la dulu sblm jadi abu....XD
      27 minutes ago ·
    • CaRol Christmas hahahaha..nda mau p sorang2...nanti sa kena kejar oleh babi hutan..nanti babi hutan jadi char siew sbab sa tendang dia pkai kaki berapi sia kan...sa melahap nti sorang2 smpai abis...kesimpulannya nti sa gemuk..hahahha
      25 minutes ago ·
    • Wen Winda Wink adeiiii gelojoh la sngt ni urg... cuci la ba dulu. babi ba tu hahaha
      24 minutes ago ·
    • Xiang Ying hahahaha, lawaknye mak ni..... XD
      23 minutes ago ·
    • CaRol Christmas
      aleng:babi kalo terbakar..mati kehangusan sda kuman2 dia tu..hahah makin kotor, makin sadap..hahahah
      ying:tu la pasal..sa tungu kita sama2 p joging...nanti ko ambil bahagian kepala...sa ambil bahagian badan...c aleng ambil bahagian bontot n ...kaki tangan babi..hahahahhaSee more
      21 minutes ago ·
    • Xiang Ying ahahahaha, xnak lah saya ambil kepala dia tu...
      15 minutes ago ·
    • Wen Winda Wink hahahaahahahahahha sa nda mau la aleng....
      14 minutes ago ·
    • CaRol Christmas ahhh untuk kamu berdua teda pengecualian..harus ambil juga..kalo mau pengecualian sila ambil surat di pusat Kokurikulum ar(apa kaitan)...hahaha
      12 minutes ago ·
Made by wenwindawink

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91