Geng Panda Slim

Wednesday, October 27, 2010

Perlukah sampai macam ni?

apa perasaan bila anda di pihak kami?

 

Pendidikan awal kanak-kanak MSU

Oleh Ruhaiza Rusmin
E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel
MENGETAHUI pendekatan yang betul dalam memberi pendidikan awal kepada kanak-kanak membantu menjana kecemerlangan, sekali gus membentuk personaliti seimbang, yakin dan bijak di masa depan.
Permintaan tinggi kerjaya dalam bidang pendidikan sedemikian mendorong Management & Science University (MSU) menawarkan program ini di peringkat ijazah sarjana muda dan diploma.

Pelajar dalam program ini akan diberikan pendedahan pelbagai aspek berkaitan pendidikan awal kanak-kanak seperti pengurusan kurikulum, penilaian, permainan peringkat awal kanak-kanak, kesihatan, keselamatan dan pemakanan, kemahiran mengajar serta mengurus dan memimpin.

Program ini mampu melahirkan graduan yang dapat berinteraksi secara efektif dengan kanak-kanak dalam situasi pembelajaran moden.

Mereka turut didedahkan peranan kognitif, perkembangan fizikal, perkembangan emosi, kreativiti, bahasa dan estetika kanak-kanak.

Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Awal Kanak-Kanak adalah program tiga tahun yang ditawarkan MSU yang ditawarkan kepada lepasan Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia (STPM) atau diploma diiktiraf.
Click Here
Program diploma mengambil masa dua setengah tahun dengan kelayakan asas Sijil Pelajaran Malaysia (SPM/SPMV).

Pelajar akan didedahkan dengan suasana pembelajaran amali dan teori bagi membantu mereka mengaplikasi ilmu dengan lebih berkesan selain belajar dalam prasarana lengkap, kondusif serta merasai suasana sebenar dunia kerjaya.

Maklumat lanjut mengenai program ditawarkan MSU, hubungi Unit Kaunseling & Komunikasi di talian 03-55216868, SMS dengan menaip MSUINFOnama dan e-mel kepada 019-3419152/016-3568251/012-2496551 atau layari www.msu.edu.my

Made by wenwindawink

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91