Geng Panda Slim

Wednesday, October 27, 2010

Apa harus Di Buat?


Hampir dua tahun sudah segalanya saya tinggalkan... namun insan2 tersayang di sekeliling ku masih juga meminta ku untuk berbalik kepada hal yang sama. Hal yang mereka kira membahagiakan ku dan paling menguntungkan mereka saya rasa. Dan saya telah menjadi diri saya yang sebenar selama dua tahun ini dan lihat hasilnya, saya punya kegembiraan sendiri, kalau bukan megira mereka adalah keluarga ku, mungkin bukan ini yang akan ku lakukan...
Aku bukan bertujuan untuk menyakitkan sesiap. Jauh sekali memprotes. Bukan niat di hatiku, Cuma kehidupan ini rasanya banyak tekanan akhir2 ini. Smeakin dewasa semakin aku melihat pelbagai kecelaan dalam kehidupan ku.
Ingin saja ku berkata S.U.D.A.H. Namun suara yang ada hanya cukup setakat di kerongkong sahaja. Bagaimana harus saya berkata tidak dan bagaimana harus saya katakan tidak. Seolah saya tak layak untuk sesiapa… seolah segalanya perlu diakhiri dengan kepahitan kenapa?

Made by wenwindawink

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91