Geng Panda Slim

Sunday, October 24, 2010

Nuffnung ; Rectangle Unit dan Leaderboard

Hmm hi guys, satu post lagi pagi ni...
hohhoho saya sangat2 berterimakasih dengan nuffnung today... apa taknya...
baru la saya perasan yg nuffnung dah jadikan acc saya in MALAY.... maunye tak happy.. hehehe
sebab semua ni memudahkan saya pasang Rectangle Unit dan Leaderboard punya iklan. tq Nuffnung
terasa terlalu happy sebab da lama saya nak study benda ni... guys, soon sy akan masukkan banyak entry2 baru untuk u all. tq all.. hehe... Sabar untuk dapat income daripada nuffnung....
untuk u all yang sama macam saya, yang teraba2 nak psang 2 benda tu d blog anda, sila jangan malu klik disini untuk memudahkan u all.
pesanan penaja, ikut setiap satu persatu arahan yang diberi, go through the guideline there. dan pasti anda akan berjaya.... Good Luck guys...

Made by wenwindawink

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91