Geng Panda Slim

Friday, August 14, 2015

Sampel Percuma Susu Formula



Lama sungguh aku berdiam diri dari blog. Nak Update saja mesti banyak kekangan masa. Ada budak kecil dan tidak ada pembantu. Kena pula anak yang aktif, hehe. Perhatian memang kena 100%. Pun masih ada silap berlaku.

Sekarang ni Leona sudah pun berumur setahun sebulan nak masuk ke dua bulan. Dan aku bersyukur kerana  keinginan aku untuk menyusukan dia secara ekslusif sehingga kini masih berjalan lancar. Kalau aku mampu, aku nak susukan dia sehingga 2 tahun.

Sekarang ini aku sedang berusaha mendapatkan free sample Susu Formula ni dari website mereka. Berlaku secara kebetulan sebenarnya. Susah sangat aku merayau kesana sini mencari pek pek kecik setiap susu yang ada di pasaran untuk dicuba. Kemudian ternampak lah iklan Free Samples Enfagrow kat Facebook, so mula dari situ aku berfikir, kenapa tidak aku google untuk semua Formula Milk yang ada bagi sampel percuma? Hahaha,

So aku pun google, and yerr banyak sungguh yang bagi sampel percuma, mamil, sustagen, s-26, nan-gro, dan banyak lagi la. Ni cadangan kepada bakal ibu yang nak beralih ke susu formula secara perlahan-lahan la.
 Aku nak bagi nana cuba satu demi satu, so far aku bagi cuba Dupro, budak tu mula mula luahkan semula sambil buat muka nak muntah then cry for the original one. Hahaha. Sekarang ni aku tunggu sampel percuma, Makan masa dalam sebulan jugak kot processnya, tapi xpe la kan. . . aku bukan nak rush pun.

Kumpul banyak-banyak, try satu-persatu sebelum dia capai umur 2 tahun. So Boleh lah support kan? muhahaha. Experiment ke atas anak sendiri, tapi kena experiment yang elok-elok je.


SHAKLEE Suplement terbaik Tanya saya anything dan saya akan jawab setiap persoalan anda… boleh email: wen25cyanor@gmail.com/ Facebook: https://www.facebook.com/wen.wink ataupun boleh weechat ID: wenwink_gab.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91