Geng Panda Slim

Thursday, August 27, 2015

DIY Baby Jumper

 Taaa Daaaa.....


 Seperti yang dijanjikan, hehe

Nilah rupa 1st DIY Jumper yang aku buat dengan mengguna semula  seluar tidur lama. Seluar tu aku guna masa berpantang hari tu. KL kan hot mee-hot, kalau kat rumah saja, berdua dengan Leona tak lalu aku nak pakai seluar panjang sampai tapak kaki hehe.

So bahagian atas tu aku potong kasi pendek. Bahagian bawah pula aku jahit jadikan Jumper Nana. Menjadi tak? hahaha Imaginasi aku fail. Jumper ni kecik sikit untuk Leona. Ngam-ngam badan, maksudnya kejap ja dapat pakai *sigh* nanti nak buat lagi lah. Banyak T-Shirt lama yang dah tak mahu guna.

But first, aku nak kumpul duit, nak beli Mesin Jahit. Barulah puas hati. hahah

Huwaaaaaa, Encik Husband, Nak ni.... nak jahit menjahit huhuu (bacalah blog ini husband ku)
Kalau ada Mesin jahit, macam-macam aku nak buat. Boleh buat Buku Baby sekali, mana lah tahu ada yang Berminat nak beli, kan kan kan hehe.

SHAKLEE Suplement terbaik Tanya saya anything dan saya akan jawab setiap persoalan anda… boleh email: wen25cyanor@gmail.com/ Facebook: https://www.facebook.com/wen.wink ataupun boleh weechat ID: wenwink_gab.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91