Geng Panda Slim

Saturday, October 13, 2012

Luahan Hati Lagi


Aku suka menulis. Aku suka bermain dengan perkataan. Aku suka menekan otak aku untuk mereka cipta sesebuah ayat. Aku suka berkarya. Aku sukakan luahan hati. Yap, dan aku tergolong dalam kategori yang mungkin sentimental person. Tapi pepatah Inggeris mengatakan, ‘Life is not just Black and White; put some colors on it’. Aku bukanlah seorang yang cukup baik tapi aku tahu aku boleh menjadi sahabat yang sangat baik jika seseorang ikhlas  berkawan dengan aku. Ikhlas yang aku maksudkan, percayai aku sebagai seorang sahabat dalam suka dan duka. Jangan berselindung dengan aku. Dan jujur dengan aku. aku tahu sangat jarang jumpa sahabat yang seperti ini. 

Sekarang ni aku ada sikap yang baru… iaitu berdiam diri dan kurang bercakap. Bukan sebab aku di landa penyakit murung… tapi mengelakkan daripada aku jadi pengeruh keadaan. Aku tak mahu bersangka buruk tapi kadang terasa juga… tapi aku sengaja mengabaikan dan fight for living alone technically but actually I’m not alone, I am with my fiancée and I had my family and GOD is always keep HIS eye on me.

So, it is up to me now. I think, there is no use pulling my self into a group which is clearly I am not welcome into it. Sabar sahaja. May be ada orang berpendapat, perasaan saja. Tapi aku yang mengalaminya... aku yang merasai. Tapi aku tak kisah pun. Aku bahagia dengan cara aku sekarang ni. Bila di perlukan, aku akan selalu ada di sana.

Yang Penting HATI Bah.

1 comments:

Just said...

mau tau.. sy ada satu blog utk luahan perasaan. hahahaha... sbb sy jenis pendam. so rasa selesa after tulis semua.. dulu ada diari. tp skrg sdh advance. hrp2 nda kena jumpa tu blog. waakakakak.. besa laitu wen. ada black ada white.. cheer up k!

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91