Geng Panda Slim

Saturday, October 27, 2012

Humble



Kerendahan hati.
Pernah kamu dengar ni tak?
It is humbleness. A ‘down to earth’ behavior.
Yeap, aku bukannya seorang yang terlalu baik.
Aku belajar mengaplikasikan sikap ini.
Aku sedar aku masih dalam proses.
Dan aku yakin sikap yang penuh kerendahan hati akan memberikan kita kehidupan yang sederhana dan penuh dengan kebahagiaan.
Ganjaran bagi mereka yang sabar dan rendah hati adalah sukacita yang tidak berbelah bahagi.
Best kan hidup sederhana tapi penuh dengan kebahagiaan.
Terima kasih kerana menegur aku dan aku sangat menghargai teguranmu.
Terima kasih kerana bermurah hati membimbing aku.
Yang Penting HATI Bah.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91