Geng Panda Slim

Wednesday, April 22, 2020

PKP Struggle


PKP Hari ke 36 baru saya terfikir untuk menulis sesuatu dalam blog ini.

Sekarang saya agak sibuk dengan tugasan sebagai seorang guru. Saya mencuba sedaya upaya memberikan anak-anak murid saya pengalaman belajar setiap hari.

Jika tiada sebab mustahak yang menyebabkan saya tidak dapat menjalankan PDPA pada hari itu maka saya akan tetap memerah otak mencari idea untuk dikongsikan kepada anak-anak.

Penat? Ya saya penat. Tapi saya puas dan saya dah memang kerja saya.
Bukan sebab rajin atau nak buktikan apa-apa tapi sebab ini kerja saya.

Hari hari kering idea nak bagi apa lagi aktiviti kat murid. 

Tidak la nanti digelar makan gaji buta.

Ok lah, dah hilang dah idea nak menulis bila perut sudah kenyang.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91