Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Friday, January 18, 2013

LISTEN, LISTEN, LISTEN



Sebagai mahasiswa (masih mahasiswa sebab belum grad, haha) aku bangga dengan anak-anak muda progresif macam ni. aku bukan orang banyak (poli) + piara Itik (itik), tapi aku tahu aku tau apa aku nak.

Jangan halang anak muda bersuara... jika mereka salah, betulkan. Sebab  sudah namanya sedang belajar... kalau masi tak tahu... sila rujuk pantun lama...

..... saya budak baru belajar, Kalau salah tolong tunjukkan....

bak kata Bawani, Kebenaran pasti akan keluar juga...





by the way... famous gila SZJM sekarang ni... enjoy video2 ni yek. hahaha.


 MATHLUFTI


NAMAWEE

 DAN

Best lagu tu, KREDIT kepada Encik Mimpi. :)

Yang Penting HATI Bah.

3 comments:

krole said...

jadi fenomena suda benda ni kan wen...but seriusly smpai skngni aku kreng fhm hahaha

Tukang Karut said...

listen!

nik ros said...

setuju.. tak boleh halang sapa2 nak bersuara, kalau salah tegur la kan.

suka tgk video matlutfi tu.

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91