Geng Panda Slim

Wednesday, April 1, 2009

Kadang-kala..

Shalom semua.. urmm kadang-kadang kita selalu bersyukur bila kita dapat benda yang baik... tapi bila benda yang kurang baik.. kita menyalahkan Tuhan...

bila saya fikir-fikir semula, saya tak dapat nak gabarkan bagaimana saya mampu hidup sehingga saat ini tanpa Yesus disamping saya. Banyak perkara yang berlaku dalam kehidupan saya yang seolah-olah mempermainkan saya. Ada olongn yang percaya pada Takdir dan nasib diri. tapi Tuhan mengajar saya dengan mempercayai bahawa Tuhan yang menentukan segala-galanya. 

Ya betul.. beberapa masa yang lalu saya mencari erti kehidupan saya. Saya merintih melutut kepada masa untuk menuntut hidup yang sepatutnya saya jalani.  Ntah la.. jawapannya tetap sama sampai sekarang... tak apa. 

Skarang setelah kenal dan mendalami hati Tuhan Yesus (  dalam Proses) saya semakin pulih daripada kesakitan ciptaan saya sendiri yang tidak mahu menerima pengajaran yang Tuhan berikan. Saya mahu membuka hatid an seluruh kehiupan saya kepada Yesus. 

Bagaimana nak jelaskan sebenarnya? namun satu yang saya pasti, saya kena kuat. Tuhan buat saya sehingga saya sampai dekat tempat ni.. tentu dia sudah ada perncangan untuk saya sejak awal-awal lagi.. terima kasih Tuhan...

1 comments:

Anonymous said...

Wen...Thanks so much..coz ko mengatakan hal itu dari Tuhan untuk saya..Saya sedar dan melakukan semua ini untuk kebaikan Tuhan dalam kehidupan saya...

http://www.youtube.com/watch?v=RkQZxZ9uVwY

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91