Geng Panda Slim

Sunday, April 12, 2009

My Life...

Shallom

Today i wanna share about something different..

"beberapa hari lalu saya pergi kuliah petang. Saya kenakan seluar slack putih yang agak ketat pada bahagian paha.. dengan blouse yang menutupi punggung...saya pakai Jacket siap dengan high heel bertalik belakang lagi. Masa tue hujan. Saya nak cepat... Sebab saya sendiri pun dah lewat untuk ke kuliah.. But saya betul2 geram bila sampai je dekat pagar keluar tu, Mak Guard dekat situ komen seluar saya.. Songeh betul.."

Saya dalam perjalanan t6tue jadi tak tenang.. apa salah saya berpakaian seperti itu? At least saya masih kelihatan sebagai seorang cikgu... Pakaian saya  masih formal berbanding dengan mereka yang datang kuliah dengan tudung, T-shirt biasa, seluar tracksuit dan sandal plate...

What such apperance that is hah? Cikgu saya disekolah dulu memang tak pernah sekali pun pakai pakaian tshirt, tracksuit dan sandal plate untuk semua urusan rasmi,,  nak jadi dengan U ni? Sakita hati bila mak guard pilih kasih mcm tu ajje.. yang lain tu dia tak tegur pula.. and also yang pakai pakaian labuh tapi bahagian atas dedah leher hingga setengah dada.

Huhu.. Geram saya... Tuhan saja Yng Tahu...

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91