Geng Panda Slim

Saturday, April 18, 2009

This Early Morning

Shalom and good morning everyone..

Now i am still didn't sleep yet.. entahlah... terus-terang aku seolah2 baru je tersedar daripada kelekaan aku dalam satu hal.. aku tau aku silap adalm hal ni..
tapi tak bolehkah dia just jujur dengan aku saja...

Aku sedar aku tak ingin kehilangan dia. dia segalanya agi aku.... Tuhan inilah manusia selalu gelabah bila berhadapan dengan masalah dan jauh daripada Tuhan. terlebih lagi mengandalkan kekuatan sendiri..

Tuhan kenapa saya tak memparcayai manusia? Aku bingung sesaat memikirkan dia, tapi aku tak akan sesekali mampu biarkan dia berlalu pergi, Tuhan tolong aku.. amin.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91