Geng Panda Slim

Tuesday, April 7, 2009

What A memory Mean?

Shallom... Kali ni mau cita lain sikit... hehe.. tak salah kan? Sebagai pendahuluan, sebenarnya saya terfikir untuk buat lagi satu blog tapi takpa la. Rasanya tak ada salah dimuatkan dalam nie..Kan? Saya tulis juga kat sini. Jangan pula membuat andaian yang bukan2 dalam hal ini k.

Saya bangun tadi pagi.. terus saya terasa lapang betul... Ntah tu napa.. macam sa bahagia betul ma d pagi td. Smlam sa tidur awal bha... jam 11 udah sa tido. Tebangun kejap yang jam 12.00 lepas tu tetido balik. Tadi pagi bangun jam 5 dekat2 jam 6... Trus rasa selesa dan ringan betul.. Terfikir sa kejap.. kenapa ni ari macam ni ahhh? Sa punya hati riang betul.. rasa bebas... sa trus ma p buka tu jendela, sa menyapu, kemas2 ni rumah kami yang udah 3 hari tak kena sapu... Budak cina d rumah pun udah bangun masa tue. Dia ada kuliah. Ada gak budak cina dari rumah sebelah bertandang tunggu kawan dia tue p Kuliah.  (Awal betul kan?)  Balik pada cerita saya tu... saya buka laptop lepas tu dan surf internet.. tapi macam nda lengkap jak ari saya... ada sesuatu perlu saya buat pagi nie seawal jam ini.. saya buka ma BIBLE... Baca terus tu bible sampai jam 8 pagi.. huu.. Indah betul perasaan saya tadi pagi...Saya p kelas pun saya rasa ringan jak. Happy jak. bahagia. Tertanya2 dalam hati, Sungguh besar kasih Tuhan yang IMMANUEL... 

Balik ja dari kelas td... saya isi Yayasan Sabah Scholarship. Kmeudian Tido... Bangun2 jak saya.. terus ingat kisah laaaaaaaaammmmmaaa duluuuu..... huhuhu rasa macam mau delete aja tu kisah. Hehe.. Sa rasa kan kalau la memori sa ni hard disk laptop, mau ja saya reformat terus nda kemudian pasang antivirus supaya apa2 hal yang tak akan bagi faedah kena tapis dah specially yang akan buat kenangan menyakitkan dalam diri.. Tapi tu kerja Tuhan bha kan? hehehe.. nda tau kenapa teringat bha tu.. mungkin sebab saya nampak sesuatu kot hari ni... huhu cabaran hidup.. lama sda sa pendam jak.. tetiba jak tebuka balik... um nda pa la... pedih betul hati sa ni.. teda hal sepahit tu.. Takkan boleh replace macam tu jak kan? Tapi mungkin macam satu lagu yang best tul sa penah dengar, indah pada waktunya.. Ya kali... mungkin masa tu, perkara tersebut adalah perkara terindah dalam hidup ni.. dan masa ni mungkin ni perkara terindah... huhuhu... Pahit jua terima ni keadaan ni... tp.. mcam mana mau cakp ahh.. biARla bha perkara tue.. hehe...

Skang ni da lama tak contact somebody... Saya tertanya juga apa hal dia mcm nie... tapi biarlah.. mungkin ini juga perkara terindah kan? hehe.. biar jak. Tuhan urus juga tue. huhu.. RIght on time may be perkara ni berlaku.. Even its hurts me deep.. but.. Tuhan tu ada bha kan? hehe da la nie..

Tapi walaupun mcm ni, hidup hari ni tetap saya boleh simpulkan dengan sangat membahagiakan.. entah apa kebahagiaan itu... tapi itu belakang kira la. Tuhan yang letakkan kebahagiaan tu hari ni.. huuuu

dah la... saya mau chaw.. ada meeting dengan cosma and fizi kejap lagi.. before that mau makan megi dulu... hehee lama dah tak makan megi...

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91