Geng Panda Slim

Sunday, October 19, 2014

68+4 Mami Poko Saiz S murah.


Semalam kami sekeluarga berjalan sakan... sakan mana?.Takbjugala sakan besar mana... sebab plan nak ke Jusco... termelencong ke AeonBig. a.k.a K.4.

Kenapa ke sana?

Hehe... sebab lebih dekat... dan dapat sms dari smartshop mengatakan pampers mamipoko murah kat sana... *grin ear to ear. Sampai kat sana memang berbaloi... kami ke diy shop dulu kat tingkat atas... muhaha... bila aku masuk kedai ni.. memang aku tak dapat controll kemahuan diri... aku rembat 3 pinggan millamine berwarna putih (bright white) dan banyak benda-benda merepek lain yang aku beli... hehe...ikut hati nak angkut semua...

Lepas tu turun ke K.4. Aku survey dulu harga mami poko extra dry size 'S'. 44pcs berharga rm41.90. Memang murah.... tapi tiba tiba mata terjeling (CUT PRICE) lable besar besar... keh keh keh... aku terus rembat mami poke extra dry 68+4 pcs dengan harga rm43.90. Jimat woooo berbaloi. Rupanya Cut Price sempena 1 tahun AeonBig operate....

Aku bukan mengada nak pakai mami poko ni... tp sebab untung... pasal Cloth Diaper... okay tu okay tapi terlalu tebal untuk Little leona... nanti tunggu dia dah boleh duduk... aku cuba pakaikan sekali lagi...

Hurm part husband... dia yg tidak bercadang nak beli apa-apa jadi nak macam macam bila jumpa WH black pepper sauce. Dan hasilnya....

Merasa makan black pepper chicken chop. SEDAP DAN MARVELLOUS.

Sebelum balik... aku tunaikan keinginan lidah aku nak merasa white coffee cham kat oldtown... perghhhh best sangat... dah setahun 'cun' aku tak sentuh coffee ni sebb aku pregnant. Dah... tahun depan pla aku beli balik coffee tu. Haha


Lepas tu balik... balik pula dah pukul 6.00pm. Little leona dah penat.. start je berjalan... dah tidur...



SHAKLEE Suplement terbaik Tanya saya anything dan saya akan jawab setiap persoalan anda… boleh email: wen25cyanor@gmail.com/ Facebook: https://www.facebook.com/wen.wink ataupun boleh weechat ID: wenwink_gab.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91