Geng Panda Slim

Monday, September 26, 2011

Welcome My Dear LUCKY


Syukurlah sebab laptop aku yang dihantar ke warranty akhirnya dah siap sepenuhnya dan aku da ambik balik jumaat lepas... aku pergi dengan sang “Uby”. Dia ckp xada parking kat Low Yat... hmmm nak aku pun diam je la... tak faham sangat apa dia nak sampaikan sebenarnya... (hehehe)
So aku sangat2 la hepi sebab skang ni aku punya lappy da tak terlompat sana sini dah. Dah tak payah menaip dengan jari manis kiri stand kat fn key. Huhu and also dah ada semua yang diperlukan.. taklah sangat terasa sunyi tanpa LUCKY aku tercinta...





Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

1 comments:

Just said...

ba, buli update blog selalu pas ni.. ;p

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91