Geng Panda Slim

Wednesday, September 14, 2011

Duit dan Laptop...


Pagi tadi (13.9.2011) aku bangun ewat. Padahal ada kelas kul 800am. Tu padahnya bila tido kul dua dengan kepala sarat dengan bajet kewangan. Pernah tak korang tidur dalam keadaan macm tu? Hehehhe…. Aku bukan nye tak de set jam, tapiselamba binti badak je aku snoozekan jamtu dan sambung tido, tau2 dah bangun jam 7.28am. hahahha   lewat.. segalanya lewat dan aku puya kelas pula batal kul 8 pagi tu.huh wasting time btol la kan?

Dah tu aku g pekan, nak g Bank Islam untuk ambi statement bank PTPTN aku kena potong rm600 you… sapa yang tak curious kan. Bukan 60 sen tau. Huhuhu.. rupanya dah tengok statement bank tu aku baru sedar, Agribima Sdn. Bhd. Dah auto debit duit aku tu. Huhuhu sedih you…. Nak hidup jugak aku ni… kalau tak hidup mcm mana nak kuliah terus… Then the AgriBima Sdn. Bhd pun minta aku faxkan penyata bank lengkap dengan maklumat diri. So dah settle smeua tu, aku tau aku akan dapa balik refund tu dalam masa 2 minggu – 1 bulan… omg… aku pun terkedu tapi nak buat apa, dah system dia makan masa macam tu untuk procedure. Huhuhu..

Dah lah laptop pun buat masa ni pergi tinggalkan aku… duit pun tak dak.. huhuhu…. Ada tak yang menderma untuk aku ni..

Hehehe…. Kalau ada cepat2 bagitau, aku nak tido lu la… bye semua.



Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

1 comments:

Just said...

time student mmg kering ja ba tu poket.. antam maggi ja ari2.. huhuhu.. bersabar la k.. :)

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91