Geng Panda Slim

Saturday, February 20, 2016

Problem Solved! GSM -505

Semenjak ada mesin jahit ni... kalau boleh aku nak menghadap mesin tu 24/7. Hahaha. Tambahan lagi problem benang putus... jarum patah, jahitan atas dan bawah tak attach, dan banyak lagi dah di atasi.

Usaha tangga kejayaan...
Yup... siang malam aku google dan looking into facebook macam mana nak atasi masalah ni. Sehingga la aku terbuka page tauke yang jual mesin jahit portable Global GSM-505 ni... dalam tu aku jumpa banyak tips...



Yang kat atas tu yang paling syok. Ia selesai 70% masalah aku. Jarum yang aku guna sebelum ini ialah universal brand singer... tapi x lepas. Semuanya asyik patah dan patah dan patah. Yang ini best... so far aku dah siap jahit seluar aku ada 2... dress leona ada 1... jarum masih ok. Jahitan pun jalan. Hehe...

Lagi satu aku beli benang yang lebih tebal. Brand Rinata. Yang tu sangat bagus. Kuat dan tak cepat putus. Alaaa mahal seposen je dari brand Dolphins yang nipis tu...

Ok la... next update aku upkan dress Leona yang aku re-purpose dari blouse aku masa study dlu. Cinonet je blouse tu... sebab tu aku dah x muat sekarang ni kan aku dah jadi gajah.. haha


SHAKLEE Suplement terbaik Tanya saya anything dan saya akan jawab setiap persoalan anda… boleh email: wen25cyanor@gmail.com/ Facebook: https://www.facebook.com/wen.wink ataupun boleh weechat ID: wenwink_gab.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91