Geng Panda Slim

Thursday, February 4, 2016

Penyakit Aku

Orang perempuan ni ada macam2 hobi dan penyakit yang nak tak nak terpaksa para lelaki terima bila dah berkahwin... (thanks husband)

Aku ni memang paranoid sikit dalam hal-hal nak kilatkan rumah. Hahaha. Aku suka bila bilik air tu berkilat.... (without much effort). Suka bila terkinja2 bila belakang kuali tu bersinar bak matahari. Suka bila tungku stove aku tu berkilat semula.

Nak jadikan cerita... beberapa hari lepas sorang kawan order Shaklee B-Complex. Memandangkan aku rasa alahaii siannye Shaklee kena bungkus 1 je b complex tu... maka aku order sekali la Basic H2.

Sampai je aku terus kemaruk nak cuba on mcm2. Microwave. Stove counter. Dinding dapur. Dinding bilik mandi. Toilet. Tingkap. Cermin muka. Semua aku sapu haha. Dan o wow... great.. some work some not yet... mungkin kena rendam lebih lama... tungku stove aku kenis tembaga rasanya. X lut dengan basic h2 atau sikit sangat basic h2 yg aku

 letak kot. Tp yg lain2... mabeles.... so puas hati. .

Dan satu lagi... believe me or not.. kuantiti basic h2 tu mcm x berubah pun even aku dah basuh macam. Wowww super jimat. Saye suke saye suke. Hahaha... nak tau lagi banyak... google ja...



SHAKLEE Suplement terbaik Tanya saya anything dan saya akan jawab setiap persoalan anda… boleh email: wen25cyanor@gmail.com/ Facebook: https://www.facebook.com/wen.wink ataupun boleh weechat ID: wenwink_gab.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91