Geng Panda Slim

Saturday, September 25, 2010

Beli Tiket Kapal terbang


Anda berminat nak travel.....


Nak beli tiket tapi tak de masa


Nak beli tiket dengan agen? Caj agen mahal sangat....


Nak beli sendiri tapi tak de kad kredit atau debit kad...


nak apply kad debit pla lambat lagi....


jangan risau... SAYA SEDIA MEMBANTU ANDA....


saya bleh tolong anda beli tiket


caj yang saya kenakan murah jee... RM15 satu tiket.. banding dengan agen sana anda kena bayar 2 kali ganda untuk satu tiket sekurang-kurang nye kan? saya caj anda murah...

risau saya menipu?

hmmm jangan risau... saya bukan tipu punya orang.... saya tak suka menipu.. yang saya suka ialah membntu orang lain yang memerlukan... kalau You all tak percaya saya, saya tak paksa... tapi kita hidup ni, kalau hanya nak menipu buat apa la sangat kan?

baik kita berbuat baik...orang pun x marah2 kan kita. apa yang kita buat pun berkat kan....

jadi kalau anda berminat... hubungi saya di:

1. anda boleh komen d sini...
2. anda boleh emailkan sebarang pertanyaan kepada saya di wen25cyanor@gmail.com
3. anda boleh hubungi saya melalui facebook saya wen winda wink (http://www.facebook.com/profile.php?id=1601757634)
4. add saya dalam YM saya sweetie_curl@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91