Geng Panda Slim

Thursday, March 4, 2010

Kekecewaan dan Harapan

Sangat sukar menerima keadaan yang ada sekarang. terasa bagi semuanya menyakitkan. ingin bebas daripada segala kesakitan namun, bagaimana agaknya. Tuhan melihat segala sesuatu yang kita lakukan. saya insan berdosa, pelbagai kejahatan telah saya lakukan dan ini semua menyakitkan saya.

" Bapa, Kau tahu sesunggunya siapa aku di hadapanMu, banyak hal yang aku lakukan bertentangan dengan kehendakMu. Berikanlah aku kekuatan Tuhan. Berkatilah aku untuk semua pelayanan yang aku lakukan melalui mulut dan tubuh yang berdosa ini. jadikan pelayan yang akan aku lakukan sebagai medium untuk aku berubah daripada pelbagai desakan kehidupan.hari-hari yang aku lalui tersangat menyeksakan dan ku tak mau jalan sendiri lagi. ku mau bersama Engkau dalam segala hal. tapi lepaskanlah aku daripada bellenggu ini, sesuai dengan kehendakMu."

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91