Geng Panda Slim

Wednesday, March 10, 2010

Bertenanglah hati

Kehidupan terasa semakin sukar kala ini. Mungkin tak semua patut saya lakukan… Pelbagai maslaah silih berganti bertandang dalam kehidupan. Seolah saya kini tak mengenal diri sendiri lagi saat ini. Bagaimana harus saya lakukan ini seorang diri? Sering saya tertanya pada diri, apa yang telah saya lakukan pada kehidupan saya? Bagaimana saya boleh terlalu kejam dalam hal ini? Apakah yang saya lakukan ini?  Merasakan diri terlalu jauh daripada apa yang saya inginkan untuk diri sendiri. Mungkin saya perlu mentelaah smeula diari kehidupan beberapa menjak ini? Mungkin ada yang saya ter’miss’ dalam emnilai segala sesuatunya.
                Rindu yang bertamu di hati terasa semakin dekat dengan reality kehidupan ini. Terasa tak ingin melepaskan dia pergi daripada sisi saya semula. Cemburu masih bersarang tika saya mengetahui dia kini bersama yang lain. Tapi apa yang berlaku bukan sesuatu yang mungkin menjadi alas an bagi saya untuk lemah, malahan saya perlu kuat. Perlu kuat menghadapi segala sesuatu yang ada dalam kehidupan saya.
               

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91