Geng Panda Slim

Wednesday, May 25, 2016

Selamat Hari Jadi Wen!

25 May 2016

Terima kasih kepada semua yang bagi wishes thru whats app facebook personal message etc. Saya hargainya.

Errr... hari ini hari lahir aku. 😂😂. Yang ke 28. Dah Tua Rupanya aku ni. Semalam dah celebrate pun dengan suami dan anak. Belum ada rezeki nak menjemput ramai2. Sebab kami makan kek dan 2 keping pizza ja😂.  Syukur la kan.

Aku dah pesan dengan suami.. Tahun ni xpayah beli kek .. membazir. Cukuplah kita berdoa saja,tapo dibelinya juga sebiji kek.

Itu hadiah dari suami. Selalunya memang kami makan special sikit pada hari-hari istimewa macam ni.  Pagi ini pula dapat hadiah tak terjangka dari orang yang saya tak jangka.😂😂.

Leka aku tengok Running Man Episode 300,pintu rumah di ketuk. Aku tengok sang jiran sebelah pegang buah yang harum semerbak. Dia kata;

'Sis,saya mo bagi ko ni na"
"Apa tu"
"Nah, muat ka?" (Dia cuba bagi thru the door grill)
"  OH MY GOD REALLY? MANA KO DAPAT NI? KO BARU BALIk DARI SABAH?"
'Ndala sis.. kawan sy datang kl ba... sa suruh dia cari ni BAMBANGAN.'

WELL jiran sy sebelah kanan ni orang sabah. Sino. Faham faham  sajalah kalau orang cina sabah. Cara makan pun sama saja dengan orang sabah yang lain😉. Dan dengan gembiranya saya buka pintu dan terima bambangan. Hehe jiran tak tahu pun hari jadi saya jatuh pada hari ini. Kebetulan ja. Rezeki.

Next time saya balas jasa dia hehe.

1 comments:

Just said...

waahh siok oohh ada jiran sabahan... rasa mcm d kk kan.. hehehe..

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91