Geng Panda Slim

Friday, March 8, 2013

Syukur!!!!


Dah lama sangat tak buat entry. Ingatkan tahap kerajinan akan bertambah bila dah mula bekerja. Rupanya makin teruk ada la. Solute pada yg masih boleh buat entry setiap hari. Walaupun itu adalah autopost. Sekurangnya, ada ‘isi’.

Hmmm ingat lagi ke problem jerawat yang aku gatal luahkan pada you all ari tu.
Selepas diperkenalkan kepada Dalacin-T oleh kawan blog aku DHIERA lebih kurang dua bulan yang lepas…. Pak cik mak cik dan tok nenek moyang jerawat aku beransur pergi meninggalkan kulit muka aku. SERIOUSLY sangat berkesan! A big thanks to you dear DHIERA. Produk Himalaya pun DHIERA yang kenalkan pada aku. Memang best cuma, aku tak mampu nak consume sebab price boleh tahan mahalnya.

Combination yang aku gunakan sekarang agak murah. Dan sangat sesuai dengan kulit aku.

Dalacin T + Garnier + Lilan Vital BB Cream.



Keadaan kulit sekarang semakin baik dan tidak lagi se-sensitif  seperti dahulu.
Syukur!!!!


Yang Penting HATI Bah.

1 comments:

NasQ said...

hai... lama tak update ek/...

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91