Geng Panda Slim

Sunday, March 17, 2013

Hobi Baru AKu



Masuk ENcosave- nampak pisau nak beli.

Masuk kedai apek cina, nampak pisau beli. 

Pergi pasar malam- nak beli pisau. 

Pergi tesco – tengok pisau

P carefour tengok pisau

P kedai rm2- cari pisau…

ONLINE milkideal- cari pisau…

Hobi baru… cari pisau cute dan comel. Cube tengok pisau ni.. comel kan




Yang Penting HATI Bah.

12 comments:

Shila said...

tu dia orang dah rajin memasakk..

haha.. jadi bini yg baik ye nanti wenn..

panda montel said...

@missSenget HAHAHAHHA.... ye aku akn jadi bini yg bek. tp tang rajin masak tu.. ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :P

NasQ said...

mau tikam orang ka bah?

Just said...

jgn ko mau beli pisau sbb mau bunuh org sdh... hahahahahah

Len Inouie said...

Astaga.. ada penyakit ba pula kita ni..
sa pun sama. suka betul tgk pisau.
yg lagi menggerunka, suka betul pigi cuba-cuba tu psiau tingu sama ada tajam ka tidak.
ko tau tu kan ging mcm mana cuba. kasi gesel2 tu jari sana pisau. hoho..

bikin seram pun ada.

Unknown said...

menakotkan ni Wen Sayam...hahaha.

Jue said...

bahaya juga hobi baru ko nie Wen...heheh

panda montel said...

@Tukang Karut xyah la nak cakap bhasa tu sabah sangat TK hahaha

panda montel said...

@Justhahah nda akan la samapi macam tu baaaaa hehe

panda montel said...

@Len Inouie hahaha mimang o ging. tunang sa marah2 tu kalau sa test pisau. hahaha sa ingat sa sorg ja ada penyakit ni

panda montel said...

@Cik Bib takut ke? tak de laaaaa nak bunuh akak pun hahaha

panda montel said...

@Jue bahaya ka? hehehehhee

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91