Geng Panda Slim

About Me

My Photo
A fully housewife for a man named Gabril and A Mother of a daughter Leona,
A kampung girl that grow up in a rural kampung in sabah and now I am currently living here Jungle of Rocks (Kuala Lumpur)

Saturday, March 17, 2012

Terasa Nak Give Up


Pernah tak anda ingin berputus asa. Ingin berhenti melakukan segala sesuatu yang sedang anda lakukan? Aku rasa saat ni semuanya Nampak kabur. Terus terang, rasa ingin berhenti sahaja sebab lihat begitu banyak kekurang diri banding dengan orang lain. Lemah kan aku?? Ya aku cukup lemah. Benar2 terasa ingin berhenti. Tapi memandangkan aku kini sudah berada lebih daripada separuh jalan... aku kuatkan hati. Tapi yalah, manusia kan. Kadang tu aku rasa aku ni la manusia paling teruk sebab benda macam ni pun aku tak dapat handle. Tapi... 

Banyak sangat kan alasan  aku? Apalah salahnya kalau aku kuatkan sedikit hati ini untuk meneruskan? Tinggal beberapa minggu sahaja lagi. Tinggal 10 minggu sebenarnya. Sangat penat memikirkan bahawa aku akan menulis RPH untuk 20 hari sebanyak 200 helai muka surat lebih kurang, bagi 160 jam lagi.

Erksss masih banyakkan assignment aku? Hihi... Bagi yang akan berpraktikal sebagai cikgu... rajin rajinkan diri anda menulis pakai tangan. Nak rujukan lanjut refer sini...


Yang Penting HATI Bah.

4 comments:

Just said...

Wen.. Apa2 pun kuatkan semangat. Fikir mcm ni.. Ada org yg lbh teruk lg 'laluan' dorang.. Tp life still has to go on.. So, cheerss.. :)

Just said...

Wen.. Apa2 pun kuatkan semangat. Fikir mcm ni.. Ada org yg lbh teruk lg 'laluan' dorang.. Tp life still has to go on.. So, cheerss.. :)

Wen said...

@Just ok sis.. thanks aaa.. will try my best... doakan... apa pun emmang sangat penat buat semua ni. :P

sekadar luahan...

Tukang Karut said...

apa pun selamat berpraktikal ye cikgu...

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91