Geng Panda Slim

Saturday, June 18, 2011

Ramai Yang Mencari

hi all...
ni baru wen muncul lagi dalam area blog memblogging ni. ramai juga eh mecari wen walaupun bukan blogger yang pames macam mereke mereke dan mereke yang len len tu.. ahaks ( perasan jew lebih ni) hihihi..

ok la for ur information ( once again) i am now in holiday mood..

apa? tak paham ke? aku dalam cuti ni.. kat kampung jadik manager kedai runit my mumi.. ukhuk jenuh deh nak menahan  gian nak online especially nak bloging ni coz now i m not so interesting in facebooking anymore. heheheh


so for those yang setia pada blog wen ni thank a lot ya. wen minta maaf sebab harang nak update and visit korang. nanti da balik kampus i janji akan terjah korang sampai lembik blog tu hahaha.

ok sampai jumpa, my lil sis calling me liao. chao sing chi... babai.....



Aku Tulis, Aku Kongsi, Aku Cerita

1 comments:

panda montel said...

@fahmie firas aloo fahmie.. blog ko tukar alamat keeee aku tak leh nak singgah balik laaa... kalau ko napak reply ni ko update la ko punyer url blog kat SB aku ye.... hehehhehe

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91