Geng Panda Slim

Tuesday, May 11, 2010

Nenek....


7.5.2010… ketika saya sedang gembira memulakan percutian semester tiga kali ini, saya di kejutkan hari itu dengan berita pemergian satu-satunya nenek yg saya sayangi. Tak dapat d gambarkan kesedihan saya apabila nenek meninggal. Terasa ada sesuatu yg hilang daripada saya. Tambahan pula saya da lama sangat tak jumpa dia. Dah setahun dah xjumpa nenek dan dia pergi tanpa saya sempat berjumpa dengannya. Oh Tuhan…
Sedih dengan pemergian nenek tanpa saya sempat meminta maaf kepadanya… huh….walaupun hubungan kami xlah baik sangat namun saya sangat menyayangi dia. Mumy bg tau mereka tempatkan nenek di sebelah c aki.. bagus la tu… aki, nek, sabar ahh tunggu saya d sana… tunggu..
I pretend to b strong but I can’t…

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91