Geng Panda Slim

Wednesday, April 23, 2014

Penawar Sembelit Gastrk dan Back Pain Aku

OSTEMATRIX. SHAKLEE

Product yang sungguh hebat. Penganti kalsium so x perlu kita nak harung. Susu bergelas gelas sehari. Itu memang aku punya perangai yang tak sukakan susu sangat…

Antara kesan oste yang menakjubkan:

-          Kebas badan tiada (lazim bagi ibu preggy macam ku ni)
-          Sakit belakang/back pain aku berkurangan
-          Gastric tiada menyerang lagi. Ini memnag super wow. Sebab aku mmng mudah
-          kena gastric..
-          Say bye-bye to sembelit, yang ni aku paling suka dan superb!!!! Sebab aku memang sembelit sebelum ni.. muhahaha. Terus terang beb.,…

Nak cerita sedikit lanjut bout sembelit… dulu kan aku ni penghidap sembelit. Siap kena ambil julap. Aku memang risau gila part ni. Aku ni pemakan sayur. Penggemar buah tapi mungkin system perkumuhan memang problem… so tetap sembeli you… huhu… tapi after consume Shaklee OSTEMATRIX, kesannya wow…. Hehe… You all boleh bayangkan I punya lega boleh membuang setiap hari tanpa masalah walaupun I sedang preggy ni hehe.

Doc cakap jerawat teruk yang aku alami sebelum ni pun sebab aku ni buang x betul.. ahhaha.. ye la kot. Sebab sekarang muka ni mmng betul2 bebas jerawat. Huhu.. best kesan dia…

So berminat x dengan Ostematrix…? Sorry you Guys lagi tujuh ari promotion nak abis baru updet hihihi tu pun kalau ade yang baca… minta2 ada yg baca…

Ok promonye buy 6 free 1
Hehe…


SHAKLEE Suplement terbaik Tanya saya anything dan saya akan jawab setiap persoalan anda… boleh email: wen25cyanor@gmail.com/ Facebook: https://www.facebook.com/wen.wink ataupun boleh weechat ID: wenwink_gab.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91