Geng Panda Slim

Thursday, September 19, 2013

IKEA Furniture



Kebelakangan ni aku suka melihat-lihat dan ushar2 IKEA. Dah kemaruk nak beli barangan perabot rumah. Sungguh aku berusaha menahan keinginan untuk membeli barangan tu disebabkan aku perlukan duit untuk pelbagai keperluan yang perlu diutamakan.  

Aku mencari furniture yang berciri

-          simple
-          cantik
-          berkualiti
-          mudah dan bisa di atur se enaknya..
-          boleh lipat2 gitu

Semua tu untuk mudahkan aku kalau aku nak pindah ke. Nak jual ke. Especially nak pindah dan proses nak kemas tu mudah la kan. Hehe

Tapi bila buat sedikit research about IKEA, ramai kata barang tak tahan lama. Tapi still aku nak gak especially Dining Sets and Beds Sets tu.

Tapi kan bila berfikir balik (ayat amboih) padan la dengan harga kan. Barangan tahan dalam 2-3 tahun dengan price macam tu kira ok bagi aku la.

Tapi aku rasa aku ni boleh tahan pasal nak take care barangan ni. Sebab mom memang dah tran aku cukup2 untuk cemat dalam hal nak jaga barang ni. 

Hope IKEA ni berbaloi untuk aku. 

Yang Penting HATI Bah.

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91