Geng Panda Slim

Sunday, April 25, 2010

His Girlfriend...

hmm.. wat a new story here guys? haha... wajar ka tajuk atas tu? teda niat mau c malu org yg berkenaan tapi alamak... she makes my life ruins la u know...

memula dulu sa anggap dia ni nda matang g n bagi can ma dia.. walaupun dia ganggu idup sa yg da tenang lebih kurang sebulan lalu kali tu...then saya silentkan diri. walaupun dia ni selalu ckp sa ni yg bukan2 dengan his bf.. tp i m silent sahaja.. but kesabaran sa ada batasnya.tadi balik lagi mengganggu hidup sa... thats y i post this here. rasa geram sgt ni smpai nak menangis... uwaaa..( aku kalu da terlalu marah akan nangis)

dia cakp dia dan his bf putus sebab sa. sebab sa dey al putus hubungan... saya ke panikan beb... apa yg da saya buat sampai sa buat dorang like that. kejam namanya tu... sy sedang berbahagia ngan kehidupan saya.. dengan nota2 yang perlu di baca, but dia mengasak dalam fikiran saya... huh Damn...

if i am at sabah rite now, i feel like go drive n see her alone..ask wat i've done. x puas ati ni...macam da chemistry mengatakan sa ngan ni pompuan memang xda ngam. org cina ckp musuh karma... tapi sa nda mau macm tu.. i juz wish he happy... i juz pray for his happiness..

but ntah pa yg berlaku.. Tuhan saja yang tau. and i dun wanna know wat the things happen between them...
banyak lagi perkara lain yang saya mau buat. mau fikir, mau capai dalam idup sa selain cinta dan that guys..
memang sa meradang habis dengan ni pompuan... kalau masi berterusan macam ni after sa balik sabah.. siap ni pompuan.. sa kasi kenal ko sa sapa dengan ayat2 power. ahaaha. nda la... but my mum will do it tau...jan ko men2 ma sa ahh.. i warn u .... hehe...

huh.....
tapi yg kin geram tu... the moment dia putus ma her bf, dia trus in a relationship with other guy! sa benci ni pompuan mcm ni oo.. nampak sngt dia pentingkan diri. tamak. why she marah2 saya sal hubungan diporang putus sedangkan dia sendiri memang da lelaki lain. huh!! geram sa ooooo... 

0 comments:

Post a Comment

Bace dah, Gelak dah, Nangeh da? Hmm KOMEN LEEE.. :P

Popular Posts

 
blog ini diedit oleh fiezah91